Ah ta stres!

Posted: januar 23, 2017 By:

“Najboljši čas za počitek je takrat, ko ni časa. Potreben počitek ni lenoba, je le skrb zase!”


 

Ste utrujeni, pa se teden sploh še začel ni? Preobremenjeni na dnevni osnovi? Vrsta želodčnih težav, glavoboli ali migrene?
Vi ste povzročili vso to zmedo telesu in prav tako ste samo vi tisti, ki lahko to popravite. In kaj bi lahko storili glede tega?

Članek vsebuje kar nekaj učinkovitih navad za reševanje stresa. Med njimi sami izberite kateri nasveti vašemu življenjskemu slogu najbolj ustrezajo in v svojem življenju jih lahko začnete uporabljati že danes:

1. Ena stvar naenkrat – doma, v službi ali šoli. Osredotoči se na eno delo in to naredi do konca, nato naslednjo in to naredi do konca in tako naprej. Učinkovitejše in manj stresno!
2. Pametni pišejo 🙂 – včasih nas je strah, da bomo kaj pozabili. Zapiši si naloge, ideje in stvari, ki jih moraš narediti in strah bo manjši.
3. Ne delaj iz muhe slona – kako odpraviti to navado? Vprašaj se, ali bo to pomembno čez 5 let? Ali bo to sploh pomembno čez 5 tednov? Če ne – potem se ne sekiraj 🙂
4. 80% časa se osredotoči na rešitev problema in ne na sam problem.
5. Ne znaš brati misli! Če nečesa ne veš, potem ne ugibaj, ampak vprašaj. Prihrani si čas, ki ga drugače nameniš za ugibanje.
6. Zvečer si pripravi stvari za v službo ali v šolo – zmanjšaj jutranji stres, ko pozabiš dokumente, denarnico ali mobilnik.
7. Uravnovesi intenzivno delo in intenzivni počitek – npr. 45min dela za računalnikom in 15min počitka.
8. Odklopi se (kadar se lahko) – od telefona, maila, televizije. Bodi sam s seboj, z družino in prijatelji.
9. Vzemi si čas za stvari, ki jih obožuješ – branje knjige, ukvarjanje s športom, ustvarjanje.
10. Rabiš pomoč? Potem prosi zanjo! Človek je socialno bitje, ne bi preživeli drug brez drugega 🙂
11. Ne zamujaj! 10 min prezgodaj je ravno pravi čas, saj vemo kako smo živčni na cesti če zamujamo, krivi pa smo sami in ne ostali vozniki.
12. Jej počasi. To je čas za tvojo relaksacijo, da okusiš in vonjaš hrano – skratka uživaj v njej!
13. Uredi delovno mesto. Kakšna nova rožica ali slika družine na delovnem mestu bo dvignilo razpoloženje in ti dalo vedeti kaj v življenju resnično šteje.
14. Poslušaj sebe in svoje telo – vedno ima prav! Če želiš glej film zvečer, če želiš pojdi na sprehod, če želiš igraj igrice, če želiš ustvarjaj. Kdo pravi da ne moreš ali ne smeš?
15. Pogovori se z nekom – včasih se je potrebno samo izpovedati, da najdemo tisti notranji mir.
16. Poglej širše – pomaga enostavno vprašanje: “Ali je še komu na tem svetu hujše kot meni?” Odgovor je ponavadi ja, zato se ob tem vprašanju zdijo tvoje težave dosti manjše.
17. Upočasni! – kadar se nam mudi, delamo stvari hitreje in smo pod večjim stresom. Prvo minuto, ko upočasnimo zna biti neprijetno, ampak kadar hitimo ponavadi naredimo kakšno stvar narobe, telesu pa povzročimo nepotreben stres. Isto stvar bomo brez napake naredili v enakem času, ko se umirimo in skoncentriramo.
18. Samo dihaj – sprosti se, umiri misli in telo, tako da se 1-2 minuti osredotočiš samo na dihanje in misliš na vdih in izdih.
19. Aromaterapija – V difuzor ali izparilnik kapni par kapljic naravnega eteričnega olja.
20. Bownova terapija je vse bolj priljubljena metoda. Je nežna terapija, ki jo lahko varno uporabimo v vseh starostnih obdobjih. Terapevt s potezami vnaša dražljaje s katerimi se v telesu vzpostavlja ravnovesje.
21. Najpomembnejše tri stvari pa pozna vsak izmed nas, le uskladiti jih je potrebno: naspi se, jej zdravo in telovadi!

 

IN PA – POJDI KDAJ NA MASAŽO, da te sprostijo drugi! 🙂


Ines
AUTHOR

Ines

Ustvarjanje je moj svet :))

All stories by: Ines